Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

marți, 2 august 2011

O luna la bunici

In vacanţa la bunici
Vin şi cei şapte pitici.
De la ei învat uşor,
Alfabetul cărţilor.
Albă ca Zăpada are
Ca şi ei, multă răbdare,
Să-mi arate pe-ndelete
O mulţime de secrete.
Acum ştiu ce spune vântul,
Ce-i răspunde-n somn pământul,
Înţeleg şi eu acum
Şoapta frunzei de pe drum,
Trilul păsării de noapte
Şi aroma ghindei coapte.
Şi mai ştiu că dacă eşti
La bunici, parcă trăieşti
Într-o carte de poveşti.

Toată luna iulie micuţul Rareş a petrecut-o la Botoşani la bunici.
A dus-o foarte bine, din toate punctele de vedere, alintu-i alint, joaca-i joacă, mancărica-mancărică... ce mai, paradis bebelicesc.
"Bicu şi Bica m-au tratat cu toate bunăţile specifice vârstei, mi-au intrat in graţii, m-am bronzat, am luat vitamina D natural de la blândul şi bătrânul soare.
De bine ce am dus-o, am mai pus un kilogram pe mine, să simtă mami că are băiat nu păpuşă in braţe.
Ca şi progrese evidente putem trece în capul listei cea mai nouă prietena a mea, OLIŢA. Ne întâlnim cam din oră în oră, iar eu îi arat tot ce am mai facut în lipsa ei.
Bica, curajoasă din fire, m-a scos afară doar în chiloţei, dar n-am facut-o de râs."

Tot luna asta Rareş a fost operat de fimoză, o operaţie relativ simplă pe care a trecut-o cu brio, chiar dacă imi făcusem un milion de griji şi cel puţin un fir de păr alb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu