Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

vineri, 7 octombrie 2011

Pastrav cu legume la cupor

Pentru ca n-am mai mancat de mult peşte si nici lui Rares nu i-am mai dat nefiind tocmai un impatimit al acestui preparat, am zis sa-mi mai incerc totusi o data norocul.

Asa ca aseara am gatit Pastrav cu legume la cuptor.
Am curata si spalat bine pastravul(2 buc).
L-am uscat cu un prosop absorbant si l-am condimentat (pentru bebe mai putin spre deloc)
Intr-un vas yena am pus legumele maruntite: morcov, mazare, pastai, ardei gras, cartofi,dovlecei, vinete, porumb, fasole verde(pastai), ciupercute dupa care le-am condimentat putin.
Peste legume am asezat pastravul. 
 In pastrav si peste el am pus bucatele de lamaie.
 Am tocat niste patrunjel si niste marar si l-am "aruncat" deasupra.
Se adauga un pahar de vin(apa pt bebe) si putin ulei, se acopera cu o folie de aluminiu si se baga in cuptorul preincalzit. Dupa 20 de minute se scoate folia de aluminiu si se mai lasa inca 10 minute.

Pofta mare!

Paricip cu aceasta reteta la campania despre alimentatie sanatoasa  - “Retete sanatoase pentru copii, viitoare mamici si mamicile care alapteaza”, campanie supervizata chiar de d-na doctor nutritionist Mihaela BilicIata si o recomandare pentru dieta in sarcina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu