Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

marți, 24 decembrie 2013

Bine ai venit Mos Craciun!

Cioc-Cioc! La casa asta sunt copii ?

Ehe Mosule...ia pofteste matale inauntu si convinge-te cu ochii tai!
Parese ca sunt doi voinici aici...
Da Mosule, Crina si Rares! Tot anul te-au asteptat cuminti si au invatat multe poezii si cantecele!
No, ia sa auzim atunci...
(poeziile mai tarziu pe blog) 
 
Ohooo, la asa poezii frumoase, meritati cele mai frumoase cadouri! Ia sa vedem ce au pregatit spiridusii mei pentru acesti voinici talentati 
Acum ca v-am adus atatea jucarii frumoase, eu o sa ma retrag, mai am si alti copii de vizitat.Voi sa fiti cuminti in continuare, sa ascultati de mama, de tata de bunici si de doamnele educatoare si eu va promit ca vin si la anul cu si mai multe jucarii!
Promitem sa fim ascultatori! Hai da mana sa te conducem....

 Mosule, noi iti multumim, dar...pe aici ti-i drumu'!

Acum ca a plecat mosul sa dam iama-n cadouri! Oare ce-o fi inauntru?

 
Exact ce ne-am dorit!
________________________________________________________________________
Poezia lui Rares

Gupa mica de pitici
Dragi copii si dragi mamici
Este mandra, mandra tare
De intaia ei serbare

Are si un invitat
Foarte, foarte asteptat
Este darnic este bun
Si il cheama MOS CRACIUN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu