Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

joi, 6 februarie 2014

Dreamcatcher II

Ieri v-am povestit despre concursul de pe Talente de nazdravani, mi-am etalat talentele in ceea ce priveste confectionarea unui Dreamcatcher si v-am promis ca o sa fac si cu Rares unul daca o sa aiba disponibilitate.
Ei bine a avut...

Din cartonul de la un tort am decupat (cu greu) suportul DreamCatcher-ului 
pe care l-am gaurit (si mai greu) cu o surubelnita.
Am mai folosit o pereche de snururi, margelute si cateva pene.
 
Apoi am trecut la treaba :
 


 Rezultatul muncii noastre e mai mult decat incatator.

 Din cand in cand mai rearanjam margelele astea buclucase care nu prea stau cum vrem noi.
 Acum mergem sa-l prindem deasupra patului sa visam frumos.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu