Atat de mare sunt!

Lilypie Kids Birthday tickers

duminică, 30 noiembrie 2014

Calendarul de Advent

Mi-au placut din totdeauna calendarele de advent, dar pana anul asta n-am indraznit sa fac unul.
Ideea am preluat-o de aici. Avand template-ul, m-am gandit la cate o activitate pentru fiecare zi care sa ne introduca in atmosfera Craciunului, pentru ca pentru mine ideea Calendarului de Advent nu are legatura cu dulciurile ci cu o perioada liniste, de imbogatire sufleteasca ... de introducere in ACEA atmosfera, cum am mai spus.
Cand am adunat toate cele 24 de activitati le-am printat pe hartie autoadeziva si am atribuit cate una fiecarei zile.
Azi am "instalat" calendarul pentru ca maine e deja 1 decembrie si avem de treaba....


 Sa inceapa numaratoarea inversa pana la Craciun!



Voi ati pregatit calendarul?

Un comentariu: